Llibres

El reto Lean en comunicación

25,00 

El primer llibre que es publica en castellà sobre Lean i comunicació, en què s’exposa com la comunicació afecta tots els processos i si no es gestiona correctament les ineficiències i errors que es poden produir comporten increment de despeses i endarreriments.

Versió paper impressió a color qualitat Premium
ISBN 978-84-126082-2-9
Pàgines: 224
Mida: 21.59 x 1.3 x 21.59 cm

El reto Lean en comunicación explica com es pot implementar Lean al procés comunicatiu i com la comunicació afecta tots els processos.

Escrit per Mercè Rius, arquitecta tècnica especialitzada en direcció de màrqueting i comunicació, i Sam Yankelevitch, enginyer industrial colombià establert als Estats Units

El llibre fa un recorregut sobre el procés comunicatiu vist a través de la cultura d’una organització i les eines Lean aplicades a la comunicació. Per facilitar-ne la comprensió es presenten exemples de sectors ben diferents que ajuden a comprendre les ineficiències que es podrien evitar amb Lean comunicació.

Aquest llibre s’adreça a totes les persones que formen part de qualsevol organització que busquen l’excel·lència, i que el pensament Lean els ajudarà a aconseguir-la. Pretén donar resposta a aspectes com:

  • La comunicació és un procés, per tant el Lean pot ajudar a millorar-la
  • La comunicació és essencial per a una bona execució, per què no adoptem el pensament Lean per fer-ho millor?
  • Com podem utilitzar la filosofia Lean per millorar la nostra comunicació?
  • El fet que la comunicació sigui invisible no vol dir que no estigui impactant en els nostres resultats. Lean ens ajuda a veure el procés comunicatiu per millorar-ho contínuament.

Hi ha algú a qui no li agradi res tan senzill com l’eliminació o la reducció d’ineficiències? Reduir temps, reduir costos, millorar el producte o servei… No és una quimera, és una realitat implementant Lean comunicació en els processos i en les organitzacions.

El reto Lean en comunicación no pretén ser un compendi de receptes màgiques per resoldre els problemes del flux d’informació d’una organització, sinó que és un recopilatori dels conceptes generals que incideixen en la forma com la comunicació intervé en els projectes Lean.

Hi ha una edició més senzilla en impresa en blanc i negre i a color en format ebook que es pot adquirir a Bubok i a Amazon en format Kindle i paper en blanc i negre.